THE ONE ABOUT 24


Είκοσι τέσσερα είναι τα καράτια του χρυσού, του πολυτιμότερου στοιχείου πάνω στον πλανήτη Γη. Είκοσι τέσσερα είναι και ο αριθμός που γράφω δίπλα από την ερώτηση ''Ηλικία''. Πώς περνάνε τα χρόνια είναι η πρώτη σκέψη που μου έρχεται στο μυαλό. Και μετά θυμάμαι τους γονείς μου να το λένε και σκέφτομαι πως όσο μεγαλώνω μοιάζω όλο και περισσότερο σε εκείνους. Η ζωή μας είναι στιγμές. Στιγμές που ενώνονται και γίνονται χρόνια. 

Τα 23 με βρήκαν στην Ελλάδα και μετά με ξαναβρήκαν στη Γαλλία. Τα 24 με βρίσκουν στη Γαλλία και θα με ξαναβρούν πάλι πίσω στην Ελλάδα. Αυτό είναι το σχέδιο! Και τα δυο είχαν και ενδιάμεσους σταθμούς. Ισπανία, Λουξεμβούργο, Ιταλία, Πολωνία, Ολλανδία, μερικοί από τους σταθμούς που γεύτηκαν οι δυο μου ηλικίες και μαζί τους κι εγώ. 

Θυμάμαι τα τελευταία μου γενέθλια. Στο σπίτι στο Χαλάνδρι, στο Base με έναν κατεστραμμένο έρωτα, στην Απανεμιά με πολλή αγάπη και μουσική, στο Ρολόι με καλούς φίλους και αποκριάτικη διάθεση, στο κινέζικο εστιατόριο των Γαλλικών Άλπεων με ένα μαγαζί να τραγουδάει ''Χρόνια πολλά''. Γενέθλια που με βρήκαν με πιτζάμες στο σπίτι να σβήνω πιτόγυρο ή με φορεματάκια και στέμμα. Άλλες πάλι με βρήκαν στο γήπεδο να πανηγυρίζω ένα γκολ με το κασκόλ της ομαδάρας μου στο χέρι κι άλλες με αποκριάτικη στολή να κατεβάζω τα σφηνάκια δυο δυο. Βαρετά γενέθλια δεν είχα ποτέ. 

Κάθε φορά εύχομαι κάτι πριν σβήσω το κεράκι. Τη μια να περάσω τα μαθήματα της εξεταστικής. Την άλλη να βρω τον έρωτα της ζωής μου. Την επόμενη να είμαι ευτυχισμένη με τους ανθρώπους που αγαπώ πάντα δίπλα μου. Φέτος, ευχήθηκα απλώς να μπορούσα να είμαι σπίτι. Να είμαι στην πατρίδα μου με την οικογένεια και τους φίλους μου. Να ακούω τα μικρά μου ανίψια να μου λένε ''χρόνια πολλά'' και να σβήνουμε μαζι το κεράκι. Ευχήθηκα την επόμενη χρονιά να είναι αυτά τα γενέθλια. Δε θέλω τούρτες, ούτε δώρα. Μόνο πρόσωπα χαμογελαστά, ένα χρησιμοποιημένο κερί και μια σοκολάτα για γλυκό. Θα μοιραστούμε την σοκολάτα, θα σβήσουμε μαζί το κεράκι και θα αγκαλιαστούμε για να πούμε τις ευχές μας. 

Τα γενέθλια πάντα θυμίζουν το πόσο μεγαλώνεις, το πόσο ωριμάζεις, το πόσο γίνεσαι ο εαυτός σου ή απομακρύνεσαι από εκείνον. Τα γενέθλια είναι μια στιγμή που το μόνο που μετράει είναι ένα χαμόγελο και αγαπημένα πρόσωπα τριγύρω. Χρόνια μου πολλά λοιπόν!





                                                                          Της Ανδριάνας Βούτου 

Σχόλια

The Hottie