ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ


Δεν ξέρω γιατί με τρελαίνει αυτό το τραγούδι. Θες να είναι  η μοναδικότητα που αναφέρει, αυτή η μια φορά. Θες να είναι αυτή η χαμηλή νότα με την οποία ξεκινάει και καταλήγει στα ψηλά θυμίζοντας μου πραγματικά το πως ξεκινά το πάθος. Σαν μια ήσυχη δύναμη που θεριεύει και εξαπλώνεται και ξεχύνεται παντού. Θες να είναι η μια φορά που κι εγώ έχω νιώσει έτσι στη ζωή μου; Μια ζωή το ακούω και κλαίει το μέσα μου και το έξω μου τραγουδά λες και δεν υπάρχει αύριο. Λες και υπάρχει μόνο αυτή η μια φορά που θα τελειώσει μόλις τελειώσει και το τραγούδι.

Μόνο μια φορά
κρίμα στη χαρά
κάπου κοιταχτήκαμε
μετά ερωτευτήκαμε
κι ύστερα βρεθήκαμε
άλλη μια φορά. 
Πρώτη μου φορά
σε θολά νερά
έμαθα κολύμπι
και πως λεν το γιαχαμπίμπι
πρώτη μου φορά.

Μόνο μια φορά
έκλαψα για σένα πικρά
κι ύστερα κανόνισα
και δε σου τηλεφώνησα 
ούτε μια φορά.

Μόνο μια φορά
κρίμα στη χαρά
θά ρθουνε κι οι φίλοι μου
να μάθουν το ρεζίλι μου
μάτωσαν τα χείλη μου
άλλη μια φορά.
Μόνο μια φορά
φτάνει σοβαρά
η καρδιά του ανθρώπου 
να βρεθεί στο επί τόπου
λιώμα φανερά.

Του Κώστα Μακεδόνα
Με τίτλο '' Μόνο μια φορά''

Σχόλια

The Hottie