ΛΥΡΙΚΟΣ ΕΠΙΛΟΓΟΣ


Τρέμω να μη σε βλέπω κάθε μέρα
Τρέμω να σε βλέπω κάθε μέρα
Στην αδιάβατη σήραγγα της εφηβείας σου ελλοχεύω

Ληστεύεις με τρόπο αθέμιτο
το κορμί μου
Αυθάδεια να διασπαθίζεις
το παρελθόν μου

Είσαι σπατάλη
Είναι γιατί ζω στην ένδεια

Με πλησιάζεις στις σκέψεις μου
σιγά σιγά μαθαίνω
Κατάλαβες άραγε
την απόσταση που βάζεις ανάμεσα μας;
Δε θέλω την τιμωρία στον έρωτα
την χάρη ψάχνω

Ο έρωτας αχιβάδα
κλειστή στον κόρφο ποιας θάλασσας

Ε λοιπόν σ αρέσει, δε σ αρέσει
εγώ θα απαιτώ

Μαζί μας είναι όπως τα μωρά
Ποτέ δε ξέρεις
Θα χαμογελάσουν ή θα βάλουν τα κλάματα

Τι χαρά!
Σταθερά παραμένουμε
Κατάπληκτοι!

Εγώ τόσες φορές ακύρωσα τη ζωή μου
Εσύ ούτε ένα ταξίδι για χάρη μου
Τι μου ζητάς λοιπόν;

Η καμπύλη του ώμου μου δεν έχει παρελθόν
Στην χαρίζω!
Βγάζω έναν αστερία από τον αφαλό μου
Στον χαρίζω!

Άσε με
Τώρα
Λυσσασμένη
Σκύλα
Ευνουχίστρια

Κλαις στα χέρια μου;
Μα είναι δυνατόν;

Ο έρωτας τα επιθαλάμια
και τα πικρά λεμόνια
Φοβάμαι τη μέρα που θα ονομάζω την αγωνία μου υστερία
τον τρόμο μου νεύρωση

Σίγουρα η ζωή σου θα ναι καλύτερη τότε
Λιγάκι φτωχότερη.

''Φρίντα Λιάππα''



Σχόλια

The Hottie