Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ;


Αν ισχύει πως ο χρόνος είναι γιατρός, εγω η περίεργη Ανδριάνα, θέλω να μάθω τι ειδικότητα έχει. Ναι, όπως ακούσατε. Θέλω να μου πείτε που τα πήρε τα πτυχία του, το αγροτικό του που το έκανε και σε τι ειδικεύεται τέλος πάντων. Δεν θέλω έναν γιατρό που δε ξέρω από που κρατάει η σκούφια του. 

Τον θέλω παιδί τζιμάνι. Να γυαλίζει το μάτι του. Να βλέπει υποψία αϋπνίας και να ρίχνει λήθαργο ύπνου. Να βλέπει υποψία δακρύων και να προκαλεί χαμόγελα. Τον θέλω εκεί ανά πάσα ώρα και στιγμή. Τον πληρώνω με το μεγαλύτερο αντίτιμο. Έχω απαίτησεις. 

Θέλω να ξέρει τι απαγορεύεται και τι επιτρέπεται. Το όνομα του, τα τραγούδια που ακούγαμε, τα στέκια και τα mêmes- κομμένα! Αντιθέτως, να μου έχει πρόγραμμα, σαν το γυμναστήριο ή τον διατροφολόγο. Επιβάλλεται έξοδος με ανθρώπους αισιόδοξους. Επιτρέπεται η έναρξη νέων δραστηριοτήτων όπως ζωγραφική, χορός, μουσικό όργανο κτλ. Προτρέπουμε τον ασθενή να επικεντρωθεί στον εαυτό του. Να μου πει τι να κάνω με τον χρόνο μου, την ενέργεια μου, τη σκέψη μου, τα συναισθήματα μου. 

Χρόνο θέλω. Τον γιατρό όλων όπως λέει η φήμη του. Ζητάω πολλά; 

                                                                            Της Ανδριάνας Βούτου 


Σχόλια

The Hottie