ΤΟ Σ'ΑΓΑΠΩ, ΔΥΟ ΜΟΝΟ ΛΕΞΕΙΣ


Πέρασαν μέρες χωρίς να στο πω
Το σ'αγαπω δυο μόνο λέξεις
αγάπη μου, πως θα μ'αντέξεις
που' μαι παράξενο παιδί σκοτεινό.

Πέρασαν μέρες χωρίς να σε δω
κι αν σε πεθύμησα δε ξέρεις
κοντά μου πάντα θα υποφέρεις
σου είχα πει ένα πρωί βροχερό.

Θα σβήσω το φως κι όσα δε σου
χω χαρισει σ'ένα χάδι θα σου τα δώσω
κι ύστερα πάλι, θα σε προδώσω
μες του μυαλού μου το μαύρο βυθό.

Θα κλάψεις ξανά που μόνη θα μείνεις
κι εγώ πιο μόνος κι από μένα
μες σε δωμάτια κλεισμένα
το πρόσωπο σου θα ονειρευτώ
γιατί μες τ'όνειρο μόνο ζω.

Στα σοβαρά μη με παίρνεις
είν'το μυαλό μου θολό
είναι κι ο κόσμος μου αστείος
κι όταν με βάρεθεις τελείως
ψάξε αλλού να με βρεις
όπως με θες.

Κι εγώ που αγάπησα πάλι
την ιδέα σου μόνο και
κάποιο στίχο που σου μοιάζει
κοιτάζω εξώ και χαράζει
έγινε το αύριο πάλι χθες.

                                                         Στίχοι- μουσική: Aλκίνοος Ιωαννίδης
                                                         Πρώτη εκτέλεση: Αλκίνοος Ιωαννίδης

Σχόλια

The Hottie