MY LOVE FOR YOU IS EVERLASTING


Τις μέρες με βροχή ποτέ δεν έχω κέφι. Είμαι μια μαριονέτα. Πάω όπου με πάει η μέρα. Στη δουλειά, για καφέ, στο σπίτι. Τις μέρες πάλι με ήλιο, έχω πάντα κέφι. Είμαι μια ζωντανή μαριονέτα. Πάω όπου θέλω. Στη δουλειά, για καφέ, στο σπίτι. Κάνω τα ίδια μα διαφορετικά γιατί οι μέρες με βροχή δεν έχουν χρώμα, ενώ οι άλλες, οι ηλιόλουστες έχουν όλη τη χρωματική παλέτα που μπορεί να δει το μάτι. Όλες τις μέρες είμαι εγώ, και με βροχή και με ήλιο. Είμαι εγώ που θέλει να γίνει κάποιος άλλος ή που σιχτιρίζει που όλοι οι άλλοι θέλουν να γίνω κάποιος άλλος. Όλες τις μέρες φαντάζομαι τη μια και μοναδική μέρα που θα ξυπνήσω και θα είναι όλα όπως τα έχω φανταστεί... 

Μια μέρα θα ξυπνήσω 
και θα είναι όλα όπως τα έχω φανταστεί.

Ένα σπίτι με μεγάλο μπαλκόνι
κι ένα δωμάτιο με πιάνο και κιθάρα.
Ένα μικρό σκαραβαίο 
και ένα πολύχρωμο ποδήλατο.
Ένα φόρεμα με λουλούδια 
και καφέ μποτάκια.
Ένα καπέλο fancy
και μουσική, παντού μουσική.

Την πιο χαζή μου σκέψη
και κάποιον να την μοιραστώ
χωρίς χλευασμούς,
χωρίς επικριτικά βλέμματα.

Το πιο πλατύ μου χαμόγελο
και κάποιον να το μοιραστώ
απλόχερα
χωρίς ''μη'' και ''όχι''
χωρίς ''δεν πρέπει''.

Το πιο θλιμμένο δάκρυ μου
και κάποιον να το μοιραστώ
χωρίς λύπηση.

Τον μεγαλύτερο μου φόβο
και κάποιον να τον μοιραστώ
χωρίς ειρωνεία 
χωρίς σαρκασμό.

Την μεγαλύτερη μου επιθυμία
και κάποιον να την μοιραστώ
χωρίς καταστροφολογίες
χωρίς πεσιμισμό.

Το πιο ''σοκολατένιο'' μου φιλί
και κάποιον να το μοιραστώ
χωρίς φόβο
μόνο με πάθος.

Τον πιο γλυκό έρωτα
και κάποιον να τον μοιραστώ
χωρίς όρια
χωρίς κοινωικά στερεότυπα.

Αυτή η μέρα που θα ξυπνήσω 
και θα είναι όλα όπως τα έχω φανταστεί
θα είναι ηλιόλουστη 
με ένα ουράνιο τόξο 
στο βάθος του ορίζοντα.

Θα έχει βρέξει πιο πριν
θα έχουν περάσει όλες οι μπόρες της ζωής
κι εγώ θα έχω όλα όσα έχω φανταστεί
και κάποιον να τα μοιραστώ.
ΕΣΕΝΑ!

                                                                             Της Ανδριάνας Βούτου

Σχόλια

The Hottie