TI ΣΧΗΜΑ ΕΧΕΙ Η ΜΠΑΛΑ;



Και κάπως έτσι, όπως καταλάβατε απ' τον τίτλο, θα μιλήσουμε γι' αθλητικά ή περίπου. Είμαι γυναίκα και ασχολούμαι με τ' αθλητικά ενεργά. Μ' αρέσει το γήπεδο, μ' αρέσει η ατμόσφαιρα ηδονής όταν θα μπει το καλάθι ή το γκολ, μ' αρέσει το καρδιοχτύπι της στιγμής που θα σου αποθεώσει το βράδυ ή θα στο φτάσει στα Τάρταρα. Eίχα παλιά αφίσες του Διαμαντίδη κι όχι του Ρουβά στο δωμάτιό μου, διάβαζα αθλητικά sites δίπλα απ' τα sites με καλλωπιστικές συμβουλές για πιο λαμπερά μαλλιά. Μ' αρέσει να κυκλοφορώ και να πανηγυρίζω με άλλους οπαδούς για τη νίκη της ομάδας μου, να μαθαίνω τα συνθήματα στον μικρό μου ανιψιό, να κάτσω στο σπίτι και να απολαύσω θέαμα απ' την ομαδάρα.

Είμαι γυναίκα, ναι, και βάφω τα νύχια μου και φτιάχνω τα μαλλιά μου. Μ' αρέσουν τα φρουφρού και τ' αρώματα, μ' αρέσει η θηλυκή μου πλευρά. Αλλά μ' αρέσει και το γήπεδο, μ' αρέσει που παθιάζομαι με μια ομάδα τόσο που μπορεί να χαλάσει το βράδυ μου σε μια ήττα της. Γιατί εσύ αγόρι μου πρέπει να με θεωρείς στην καλύτερη περίπτωση αντρογύναικο; Ή να με χλευάζεις πως δεν ξέρω τι σχήμα έχει η μπάλα και να κουτσομπολέψω με τις φίλες μου καλύτερα; Και ναι, θα το κάνω κι αυτό, όπως το κάνεις κι εσύ με τους φίλους σου κι ας μη το παραδέχεσαι. Όσο πιστά μπορείς να υποστηρίζεις μια ομάδα εσύ, άλλο τόσο κι εγώ.

Σκέφτομαι πως άρχισες να παστώνεσαι με κρέμες, να κάνεις αποτρίχωση και να ισιώνεις τα μαλλιά κάθε βδομάδα. Ναι, άρχισες να θηλυπρεπίζεις και σε έκραξα. Λάθος μου! Σ' ενοχλεί, το ξέρω, γιατί ο ανδρισμός σου είναι ό,τι πιο πολύτιμο έχεις. Τόσο σε πειράζει που δε σκέφτεσαι πέρα απ' τη μύτη σου. Πως αυτές οι νέες σου συνήθειες δεν σε καθιστούν λιγότερο ή περισσότερο άντρα. Ότι όταν ισιώνεις το μαλλί δεν αφήνεις τον ανδρισμό στο συρτάρι δίπλα απ' το κρεβάτι σου. Εγώ γιατί πιστεύεις ότι αφήνω λοιπόν τη θηλυκότητά μου σπίτι; Ποτέ δε μ' αφήνεις να πω τη γνώμη μου για τον χθεσινό αγώνα γιατί εγώ δεν ξέρω, δεν μπορώ να καταλάβω, είμαι κορίτσι. Τι ωραία δικαιολογία! Έκανε καιρό να σου την μάθει ο μπαμπάς σου, ο θείος σου, η κοινωνία;

Και έρχεται και το potential νέο boyfriend για να ξενερώσει μόλις του μιλήσεις γι' αθλητικά. Να ξενερώσει τόσο που να μη σε ξαναπάρει και τηλέφωνο, ενώ εκείνος στο πρώτο μισάωρο του ραντεβού είχε αναλύσει όλους τους λόγους που συνέβαλαν και δεν πέρασε ο Ολυμπιακός φέτος στους 8 του Champions League. Όσο θέλεις να σε παίρνω στα σοβαρά όταν σε βλέπω με πιο καλοχτενισμένο μαλλί απ' το δικό μου και περισσότερες κρέμες στο μπάνιο σου απ' ότι στο δικό μου, άλλο τόσο θέλω να με παίρνεις στα σοβαρά κι εμένα όταν με βλέπεις με τη φόρμα μου και το κασκόλ να φωνάζω για το ανύπαρκτο φάουλ. Τόσο απλά!

Δίκαιη ανταλλαγή, δε νομίζεις;

                                                                  Της Ανδριάνας Βούτου


Πρωτοδημοσίευτηκε στις 12/06/2014, enfo.gr

Σχόλια

The Hottie